Let's go on an adventure!

8 juli 2015 - Warschau, Polen

Het is zover, we zijn onderweg naar China! We vertrekken vanaf het mooie Tilburg met de trein naar Arnhem en van daar naar Keulen, zodat we de nachttrein kunnen pakken naar Warshaw. Ons eerste stressmomentje hebben we al gehad! We staan in Arnhem op het station, zijn Nederland nog niet eens uit en krijgen te horen dat er geen plaatsen meer in de trein zijn, dus we mogen een bus pakken naar Duisburg. Schandalig, aangezien we wel een ticket hebben. We kunnen op de trein wachten en het risico nemen dat we de bus missen én de trein niet in mogen, of we gaan naar de bus en moeten met veel vertraging een route naar Keulen improviseren. Gelukkig kozen we voor het eerste. De zitplaatsen waren bezet maar we mochten gelukkig staan! Een comfortabel begin van de reis; 1,5 uur in een trein staan.
In Keulen hebben we even de Dom bezocht en 4 uur doorgebracht met Bradwürst en Kölsch, om vervolgens om 22.30 de nachttrein te pakken. Onze nacht hebben we doorgebracht in een knusse slaapcabine (zie foto) met 2 vriendelijke Polen.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Liseth:
    9 juli 2015
    Leuk om te lezen hoe de reis verloopt.
    bedankt daarvoor.